..................Pomylone słowa składają sie na cud wiersza, pomyleni ludzie składają sie na cud tego świata
Archiwum
O autorze
Matylda Agnieszka Kacprzyk

Klinika kukieł Agnieszka Kacprzyk
Polowanie Na Niebieskie Migdały


Kategorie: Wszystkie | Codzienność | Dialogi | Kobieco | Kultura i Sztuka
RSS
wtorek, 31 stycznia 2012

A nie mówiłam, że ten dzień będzie cudny?
I był!
Bo dzień, który zaczyna się słońcem, a kończy bieganiem pod gwiazdami nie może być zły.
A to, co pomiędzy, także smakowite.
Dziś fruwające buty mnie niosą. Oby daleko, oby wysoko. 
I oby... nie spaść boleśnie:)
 
***
A to fragmencik małej foto zabawy na mrozie:)

poniedziałek, 30 stycznia 2012

Czytam Osieckiej "Dziennik dla Adama"
- w dzienniku dla Michnika Agnieszka osiecka jest zupełnie inna (ciekawsza!) niż w listach do Jeremiego Przybory. Chyba nie tylko dlatego, że starsza o 20 lat. Myślę, że przede wszystkim dlatego, że Michnik jej imponował. Dla niego chciała się wznosić. Chciała się starać. A Przybora był. Po prostu był.
jak to bywa w życiu:)

Przeczytałam też w Wysokich Obcasach fajny wywiad z Szumowską. Szczera, niepokorna, ciut zadzierająca nosa, ale fajna babka. Pod wieloma jej  zdaniami mogłabym się podpisać.

http://wyborcza.pl/1,81388,11032540,Szuma__ty_jestes_facet_.html

Poniedziałkowa modlitwa się spełniła.
Więcej nic nie powiem, żeby nie zapeszyć. Jutro będzie dobry dzień.
Czuję to, wiem to:)

***
A to film ku pamięci.
Pierwsza gra komputerowa i kluczowa 46 sekunda, czyli "kurczę" w wykonaniu dwulatka. Na starość sobie obejrzy.